Meest gestelde vragen - Algemeen

  • Hoe wordt er omgegaan met klachten? (Bedrijven)
  • Ondanks alle inspanningen die Kerstpakkettenplaza.nl verricht om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren, gaat er helaas – gelukkig bij uitzondering - wel eens iets mis door mensenwerk, transport of gewoon pure pech met een artikel. Mocht een deelnemer aan het programma een wens tot verbetering hebben over onze producten of diensten, kunnen zij dit – bij voorkeur via e-mail – aan Kerstpakkettenplaza.nl kenbaar maken.

    Onze klantenservice beantwoordt elke binnengekomen e-mail binnen maximaal 2 werkdagen.

    Kijkt u voor meer informatie in onze Algemene Voorwaarden Bedrijven.

  • Hoe wordt er omgegaan met klachten? (Consumenten)
  • Ondanks alle inspanningen die Kerstpakkettenplaza.nl verricht om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren, gaat er helaas – gelukkig bij uitzondering - wel eens iets mis door mensenwerk, transport of gewoon pure pech met een artikel. Mocht een deelnemer aan het programma een wens tot verbetering hebben over onze producten of diensten, kunnen zij dit – bij voorkeur via e-mail  – aan Kerstpakkettenplaza.nl kenbaar maken.

    Onze klantenservice beantwoordt elke binnengekomen e-mail binnen maximaal 2 werkdagen.

    Goed om te weten: Kerstpakkettenplaza.nl is lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Alle leveringen geschieden volgens de strenge kwaliteitseisen en voorwaarden die de Thuiswinkel Organisatie aan haar leden stelt. Zo bent u, en zijn uw ontvangers, gegarandeerd van een juiste afhandeling van de order. Ook bij eventuele klachten of geschillen kunnen consumenten terugvallen op deze voorwaarden. Kijkt u voor meer informatie in onze Algemene Voorwaarden Consumenten. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Het is ook mogelijk uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl of bij het Europese Online geschillenplatform (ODR) te bereiken via http://ec.europa.eu/consumers/odr/

  • Prijzen incl. BTW; Prijzen voor de consument?
  • Onze producten zijn zowel inclusief als exclusief BTW geprijsd. Als zakelijke besteller (niet BTW plichtig) gaat u uit van het exclusief BTW tarief en als consument (BTW plichtig) gaat u uit van het inclusief BTW tarief. 

  • Prijzen excl. BTW; Prijzen voor bedrijven?
  • Onze producten zijn zowel inclusief als exclusief BTW geprijsd. Als zakelijke besteller (niet BTW plichtig) gaat u uit van het exclusief BTW tarief en als consument (BTW plichtig) gaat u uit van het inclusief BTW tarief.

  • Herroepingsrecht
  • U kunt op deze site alleen een offerte aanvragen. Derhalve is er geen sprake van herroepingsrecht.

  • Hoe is het geregeld met de garantie?
  • De fabrieksgarantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van u, als consument. Wettelijke garantie houdt in dat de producten moeten beantwoorden aan uw redelijke verwachtingen. Mochten de fabrieksgaranties geen uitkomst bieden, dan zorgt Kerstpakkettenplaza.nl voor een voor u passende oplossing.

    Voorwaarde is wel dat we in gelegenheid wordt gesteld de klacht te beoordelen en dat het bestelnummer bekend is.
    Om aanspraak te maken op de garantie zendt u een e-mail aan: info@kerstpakkettenplaza.nl met daarin de vermelding van het probleem. Kerstpakkettenplaza.nl zal u binnen 2 werkdagen laten weten hoe te handelen. 

    Een product kan altijd op kosten van de consument (of uw bedrijf) retour gezonden worden naar ons. Na ontvangst zal Kerstpakkettenplaza.nl kosteloos een vervangend of gerepareerd artikel zenden.

    Bekijkt u onze “Algemene Voorwaarden consumenten” of  'Algemene voorwaarden bedrijven' voor de uitgebreide toelichting.

Gecertificeerd door
Certifering kerstpakkettenplaza.nlthuiswinkel keurmerkMVOWaarborg consument en rechtE-commerce Europe TrustmarkThe Green Web Foundation
Kerstpakkettenplaza.nl 3569

Klantbeoordelingen

0-ster 1-ster 2-ster 3-ster 4-ster
8.8 10