Nieuwe Kerstpakketten thema’s 2016

Nieuwe Kerstpakketten thema’s 2016 – Bepaalde productlijnen richten zich op één bepaald thema. Dergelijke themaproducten hebben dezelfde uitstraling/verpakkingen. Een groot aantal kerstpakketten bestaat volledig of deels uit themaproducten

De naam van het pakket en de inhoud spelen dan in op een bepaald thema, land, streek of regio. Door de kleurensamenstelling en inhoud van deze kerstpakketten vormen zij een samenhangend en aantrekkelijk geheel. Hieronder treft u onze specifieke themalijnen aan met een uitgebreide uitleg van de filosofie hierachter.

Nieuwe Kerstpakketten thema’s 2016 – Kerstpakketten thema City Trip

In de ‘City Trip’ themalijn staat ‘city hopping’ centraal. Een modern fenomeen waarbij mensen reizen van stad naar stad. Niet de vakantie dus op één plek, maar juist op meerdere plaatsen. Het bezoeken van wereldsteden met hun sightseeings, de toeristische trekpleisters, staat dan centraal. Dergelijke beroemde en bekende objecten en gebouwen staan daarom afgebeeld op de verpakkingen, bijvoorbeeld bekende bezienswaardigheden als Broadway in New York en de Amsterdamse grachten. Allemaal grijs-witte verpakkingen met aantrekkelijke artikelen die een kerstpakket bijzonder maken.

Kerstpakketten thema Aperitivo

Themalijn uitgevoerd in witte verpakkingen met een groen tintje. Door de olijfstempel en het groene olijftakje op de verpakking oogt deze warm. De inhoud bestaat uit producten die kenmerkend zijn voor gebieden rondom het Middellandse zeegebied. De mediterraanse specialiteiten zoals olijven, salami worst, Spaanse broodjes , salsa dips

Kerstpakketten thema Knock on wood

Vraagt u zich ook weleens af wat er achter die speciale kerstverpakkingen schuilt? Dat is nu verleden tijd! De verpakkingen van de ‘Knock on wood’ themalijn hebben een groot label waarop de inhoud van het artikel staat. Door het ‘hout design’ motief op de verpakkingen lijkt het alsof deze ook echt van (stijger)hout gemaakt is. Hierdoor heeft het kerstpakket een natuurlijke en robuuste uitstraling.

Kerstpakketten thema Eerlijk & Eco

De Eerlijk & Eco productlijn richt zich, zoals de naam al zegt, op eerlijkheid en ecologie. Oftewel fair trade en met veel aandacht voor het milieu. Daarom valt de Eerlijk & Eco productlijn onder MVO. Nieuwe Kerstpakketten thema’s 2016 met duurzame producten worden onder strenge kwaliteits- en productie eisen ontwikkeld. Bekende keurmerken liggen hier dan ook aan ten grondslag. De producten zijn fair trade en/of biologisch van aard, de MVO speerpunten vindt u terug op de achterzijde van de verpakkingen.

Kerstpakketten thema Goed bezig NL

Ons kleine kikkerlandje is een land om trots op te zijn vinden wij! Als een van de rijkste landen ter wereld zijn wij wereldwijd bekend. We hebben een heel eigen cultuur, wij ‘nuchtere Nederlanders’. Hard werken zit in ons bloed. Nieuwe Kerstpakketten thema’s 2016 – Deze themalijn richt zich dan ook op de culturele en sociale aspecten van Nederland. Hollandse taferelen zoals tractoren, havens, molens enzovoorts zijn daarom afgebeeld op de verpakkingen. Het is daarmee een moderne variant op de (oud)Hollandse kerstpakketten. Krachtige teksten staan op de verpakkingen gedrukt en geven zo een boodschap aan de ontvanger mee.

Kerstpakketten thema Hohoho

Een kreet die u direct aan de Kerstman en Kerstmis doet denken. De Kerstman met zijn ronde buik, witte baard en rode pak die al lachend door de lucht zweeft op zijn arrenslee. Kerstmis roept bij iedereen een bepaald gevoel op. Een gevoel van feestdagen, vrede en samenzijn. Een kerstpakket is een van die dingen die in Nederland onlosmakelijk verbonden is met Kerstmis. U vindt ze in vele soorten en maten en in verschillende thema’s. Om de ultieme kerstpakketten beleving te creëren is er de’ Hohoho’ themalijn. Deze kreet staat op de verpakkingen en stralen duidelijk de sfeer van Kerst uit.

Klik op de foto voor de hele collectie!

Nieuwe Kerstpakketten thema's 2016